Աշուն
Դրսում աշուն է։ Զբոսնելու համար հիանալի եղանակ։
Աշուն մայրիկը որոշեց երեխաների հետ զբոսնել։
-Հոկտեմբեր արագ հագնվի՛ր, նոյեմբերը և մայրիկը արդեն պատրաստ են։ Հո չե՞ս ուզում մնանք տանը,- հագնվելով ասում էր Սեպտեմբերը։
-Մի շտապեք սիրելիներս, մենք սպասում ենք ձեզ,- քնքուշ ձայնով ասաց Աշուն մայրիկը։
Պատրաստվեցին և գնացին բակ։
-Ինչ գեղեցիկ և գունավոր տերևներ են,- բացականչեց Նոյեմբերը։
-Մայրիկ պատմիր մեզ աշնան մասին։
-Շատ լավ։ Աշունը տարվա չորս եղանակներից մեկն է…
Այսպես մայրիկը պատմեց երեխաներին աշնան մասին։
-Մայրիկ, ի՞նչ կլիներ, եթե աշնանը ձյուն գար,- հարցնում է Սեպտեմբերը։
-Իսկ, եթե միշտ աշուն լինե՞ր,- ընդհատեց Հոկտեմբերը։
-Իսկ, եթե աշուն չլիներ,- մտածեց Նոյեմբերը։ -Փորձեք ինքներդ պատկերացնել,- ժպիտով պատասխանեց մայրիկը և շարունակեցին իրենց զբոսանքը։
•Երևակայությունն ինքը միտքն է֊պատկերացնենք, որ աշնանը տերևները չեն թափվում, ձյուն է գալիս։
•Բառին ազատ տիրապետելը` բոլորին֊ երեխաները հորինում են որևէ պատմություն աշնան վերաբերյալ
•Չտեսնված երկնակամարում ճախրող բառեր֊ վերցնում ենք հեքիաթին վերաբերող երկու բառեր։ Օրինակ ՝ աշուն և երեխա։ Եվ երեխաների հետ միասին պատկերներ ենք ստանում։
•Ամենաանհեթեթ ու անսպասելի հարցերը ֊ Ի՞նչ կլիներ, եթե աշնանը ձյուն գար։
Ի՞նչ կլիներ, եթե միշտ աշուն լիներ։
Ի՞նչ կլիներ, եթե աշուն չլիներ։